tisdag 22 juni 2010

Te lycka





Mitt hjärta bultade ett par extra slag när jag sprang förbi domhär ljuvliga förpackningarna i mataffären här om dagen! Där stod dom och utstrålade total lycka :) Jag skulle inte ens ha te, utan rusade som hastigast bara förbi hyllan... Såna här förpackningar skall man göra om man vill att Johanna skall köpa en produkt ;) SÅ snygg layout med lite retrokänsla och härligt matt kartong yta! Mera sånt här i hyllorna tack!!
CLIPPER-TEA natural, fair & delicious-I LIKE!! :)

3 kommentarer:

  1. Hehe, jag köpte 3 paket förra veckan jag med. Kunde inte låta bli, tur nog smakar de gott också :)

    /tanja

    SvaraRadera
  2. Jaa men va bra om dom smakar gott också!! Jag måste gå tillbaka och köpa dom andra sorterna känner jag, så länge dom finns i sortimentet :)otroligt snygga!

    SvaraRadera
  3. Vi blev lite skrattiga, för vi dricker de här teérna hela tiden och vi kan inte kasta bort lådorna, kom och botanisera, vi har ett helt skåp fullt, vi beställer dem från England :)

    /Harriet och Nicke

    SvaraRadera