torsdag 30 september 2010

Så det kan gå...!?



Oj oj oj oooj så det kan gå...!? Kan inte sluta stirra på den där stackars laptopen ...! Inga kritor nära min dator, tack! ;) Kolla på fler bilder från Jenny Myrsells hem på DOS FAMILY bloggen. Ett härligt levande reportage från ett härligt levande hem. Jag önskar att jag inte alltid var så ordningsam och pedantisk...att jag kunde leva med disk på diskbänken och skrynkliga sängar...men det kan jag inte. (fast jag kan se skönheten i det hemma hos andra) Alla är vi olika!

4 kommentarer:

  1. Det där var mer likt vårt hem:) Jag måste erkänna att jag älskar laptopen!

    SvaraRadera
  2. Oj...he... lite svettig hade jag varit om mitt tangentbord såg ut sådär... =0

    Så roligt att hitta hit!! Vilket fantastiskt fint hem du har, gillar allt det svartvita!
    Såg att du fyndat en pinnsoffa och sprayat den... har du kvar den? Kan inte bestämma mig för om jag ska måla min vita soffa svart eller inte...

    På återseende! / Milla

    SvaraRadera
  3. Hei!

    Fin blogg du har - du havnar i bloggrullen min:-) Ha ei fin helg!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar också laptopen, samt det faktum att den inte är min! Haha.
    Var det annars detta hem du tänkte på när du såg råddfaktorn hos oss i söndags? I så fall är jag nästan smickrad...

    SvaraRadera