söndag 26 december 2010

Förälskelsen

Jag har fullkomligt kärat ner mig i denna soffa från MIO. Vi har en jätte fin retro-soffa, men sanningen är ju den att den är allt annat än bekväm...tyvärr. Vi har sett förbi det i ett par år nu, för vi var så lyckliga när vi äntligen hade hittat soffan vi sökt så länge... Nu har jag börjat leta efter en ny, så att man lite stegvis kan komma över sorgen att behöva lägga undan vår svarta skönhet. Kanske den kan ta plats i nåt annat rum, det vore ju mer än synd att slänga ut den... Tyckte i allafall att den här soffan kunde vara en stark kandidat!? ...men om den är skön att sitta i vete gudarna? Är det någon som har testat att sitta i en Yesterday soffa? Tyvärr har vi ju inga MIO affärer här hos oss, så jag kan ju inte knalla in och testa...

1 kommentar:

  1. jag gillar den där soffan massor också. Har provsuttit den ett par gånger och den är faktiskt helt ok! Mkt bra pris på den här soffan också.

    SvaraRadera