söndag 24 juli 2011

Dag 24, DETTA GÖR MIG GLAD (favorit i repris)

Idag hade vi picnic i parken. Alla gamla vänner var hemma och vi lyckades få ihop en träff. Vi träffas mer sällan numera eftersom vi är utspridda mellan Helsingfors, Åbo och Jakobstad och alla jäktar på med sina liv. Men när vi väl ses, är det som om vi sågs igår :) Det är väl för underbart med riktig goda vänner som man känner utantill och innan! DET gör mig oerhört glad!! Passande tema en dag som denna :) 
En annan sak som gör mig riktigt riktigt glad är att få se älsklingen göra det han är bra på och som han verkligen brinner för :) Det är sällan jag är med på hans gig numera, men de gånger jag får se honom spela så blir jag alltid lika inspirerad. I lördags fick jag känna mig som 18 år igen och mindes tillbaka på sommaren för 10 år sedan när jag stal noter av honom för att få reda på vad snyggingen hette ;) nu är han min och han är banne mig den bästa mannen på jorden! (och det är alltid lika svårt att fånga honom på bild eftersom han alltid sitter längst bak och bankar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar